sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Kuulumisia Lyhyesti

On mukava pitkästä aikaa istua vain tässä, yksin, hiljaisessa kodissa. Meille tuli tosiaan viikko sitten sijaiskotiin koiranpentu, joka on nyt noin 14-15 viikkoinen, ja sillä pienellä ilopillerillä riittää virtaa! Avokki on nyt sen kanssa lenkillä ja minä otan vähän rennommin etten sairastuisi yhtään pahemmin.


Viimeksi taisin luvata My Dayta mun Helsingin reissusta. No, ensinnäkin se reissu oli lyhyempi kuin mitä olin kuvitellut ja sen reissun jälkeen on sattunut niin paljon kaikkea ettei vaan yksinkertaisesti ole kerinnyt istua alas. Lyhyesti yhdet sitsit, parit hyvät uutiset (joista lisää sitten kun ovat ajankohtaisempia), kandi ja yksi Vaasankin reissu.



Helsingissä kävin siis haastattelussa harjoittelupaikkaa varten. Olen tehnyt siis kandidaatin tutkielmaa eläinten hyvinvoinnista eläintarhoissa ja sitä kautta sitten olen nyt lähdössä suorittamaan 8 viikon korkeakouluharjoittelua Korkeasaareen. Eli haastattelu meni hyvin ja alkukesä tuleekin sitten vietettyä Helsingissä :)

Kandi alkaa olla jo ihan loppusuoralla. Pääsiäisenä pitäisi olla valmista ja ei siitä enää puutukaan kuin muutama sivu! Olen toisaalta tosi innoissani, että se on pian valmis, mutta toisaalta taas vähän haikea. Olen tehnyt sitä niin pitkään, loppusyksystä asti, ja nyt kun se on kohta valmis, niin mitäs minä sitten teen?! Siitä on tullut niin iso osa elämääni, varsinkin kun toivon, että se vie minua eteenpäin tällä alalla. Ja onhan se jo vienytkin, harjoittelun muodossa :)

Tykkäsin ihan hirveesti mun ripsien pidennyksistä! <3 jäin koukkuun..

Yritän vähän parantaa tapojani ja kirjoittaa useammin. Seurailkaa snäppiä!

xoxo Roosa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti